Як штучний інтелект у дослідженнях ринку впливає на бізнес та інвестиційні рішення

10.06.24

0

1 155

0

Чи знаєте ви, як розвиток ринкових досліджень впливає на прийняття ділових та інвестиційних рішень?

Дослідження ринку може надати підприємствам важливу інформацію про своїх цільових клієнтів, тенденції в галузі та конкурентів. Ця інформація важлива для ухвалення обґрунтованих бізнес-рішень, які можуть сприяти успіху та зростанню.

Аналізуючи дані, зібрані під час досліджень ринку, підприємства можуть ухвалювати обґрунтовані рішення щодо розроблення продуктів, ціноутворення, маркетингу та поширення. Ці дані можуть допомогти компаніям розробити стратегії зі збільшення доходів, підвищення задоволеності клієнтів і зміцнення іміджу свого бренду.

Дослідження ринку дає власникам упевненість у необхідності інвестувати у свій бізнес. Уявіть собі, наскільки простіше інвестувати у створення бренду, маркетинг і залучення клієнтів, коли ви знаєте своїх клієнтів і те, де вони тусуються в Інтернеті.

Виявлення клієнтів - це виявлення потреб, уподобань і поведінки клієнтів, а дії, що вживаються для отримання цих даних - це дослідження ринку.

Компанії, які інвестують у розробку продуктів і послуг, що відповідають потребам клієнтів і відрізняються від конкурентів, рухаються в правильному напрямку і обов'язково стануть лідерами ринку у своїх галузях знань.

 искусственный интеллект
Image Credits: depositphotos

Як технології розвивають ринкові дослідження

Кілька років тому люди залежали від емоцій і місцевих спостережень під час ухвалення ділових рішень.

Згодом традиційні методи дослідження ринку почалися з того, що окремі люди та організації стояли на кутах вулиць або в торговельних центрах, проводячи опитування і збираючи дані від людей. Введення даних до комп'ютера здійснювалося вручну, а аналіз був елементарним, тобто було виявлено тільки основи.

Сьогодні платформа дослідження ринку збирає, аналізує і надає більш глибокі знання. Дані тепер розраховуються не тільки з погляду кількості людей, а й з погляду їхнього складу, інтересів і потенційних клієнтів.

Крім того, на цьому справа не закінчується; завдяки якісним дослідженням платформа для дослідження ринку також може вловити думки і ставлення конкретної цільової аудиторії.

Користувацькі інтерфейси розвивалися і стали більш інтуїтивно зрозумілими, з поліпшеною естетикою візуального представлення: від діаграм та інфографіки до блок-схем і статистики.

Роль ШІ

ШІ (штучний інтелект) суттєво змінив дослідження ринку. Програмне забезпечення штучного інтелекту зробило цей процес швидшим, точнішим та ефективнішим. Чи означає це, що для інтелектуального аналізу даних потрібно менше людей? Так, і багато іншого; в якомусь сенсі ШІ в дослідженнях ринку виявив більш ефективні методи, деякі з яких не надто вітаються фахівцями зі збору даних, які прагнуть залишатися актуальними, щоб зберегти свої робочі місця.

Більш швидкий збір та аналіз даних

Інструменти на базі штучного інтелекту дали змогу набагато швидше збирати й аналізувати дані з широкого спектра джерел, включно із соціальними мережами, відгуками клієнтів та онлайн-форумами, порівняно з традиційними методами.

Ви більше не побачите на вулиці дослідників ринку з планшетами, які зупиняють покупців, щоб вони могли заповнити свої опитування. Цю дію здебільшого замінено власними та сторонніми даними, зібраними від відвідувачів вебсайту, користувачів соціальних мереж та онлайн-покупок.

Більш точні прогнози

Алгоритми штучного інтелекту можуть аналізувати зібрані дані та виявляти закономірності й тенденції, які можуть бути непомітними для аналітиків-людей. Завдяки цьому розумінню компанії можуть точніше прогнозувати ринкові тенденції та поведінку клієнтів.

Персоналізована інформація

Інструменти штучного інтелекту можуть аналізувати дані на індивідуальному рівні, даючи змогу компаніям отримати уявлення про вподобання та поведінку окремих клієнтів. Маркетинговий бюджет більше не витрачається на проби і помилки на нових цільових ринках. Інформація, отримана за допомогою інструментів штучного інтелекту, тепер використовується для створення персоналізованих маркетингових кампаній і пропозицій продуктів.

Економія витрат

Інструменти дослідження ринку на базі штучного інтелекту можуть автоматизувати багато завдань зі збору та аналізу даних, зменшуючи необхідність втручання людини. Маркетологи вже стурбовані своєю роллю в маркетингу, оскільки ШІ бере на себе основні завдання, які вони раніше виконували. Однак використання інструментів на базі штучного інтелекту може призвести до значної економії коштів для бізнесу.

Краще прийняття рішень

Надаючи більш швидку, точну та персоналізовану інформацію, ШІ може допомогти компаніям ухвалювати обґрунтованіші рішення щодо розробки продуктів, маркетингових стратегій та інших важливих бізнес-діяльності.

Загалом маркетологи можуть використовувати ШІ у своїх дослідженнях ринку, щоб їхні компанії могли збирати, аналізувати та інтерпретувати дані більш ефективно й результативно, що призведе до ухвалення більш ефективних бізнес-рішень і підвищення прибутковості.

Інвестори

Інноваційні технології штучного інтелекту тепер проникають у різні категорії ринку: від облігацій до технологій, нафти і газу, ліків і фармацевтики.

Відповідно до їхніх потреб хороша платформа для дослідження ринку з використанням ШІ збиратиме дані з різних точок, аналізуватиме їх і пропонуватиме власникам реєстрацій цінну інформацію. Така платформа перераховуватиме найбільш вражаючі активи з хорошими перспективами та оцінюватиме їхні інвестиційні можливості.

Наприклад, після спаду на ринку технологій акції двох технологічних компаній у США, Amazon і Microsoft, впали на 2,8%, що траплялося рідко. Але спекуляції, подібні до цього, що вказують на нестабільні ціни та періодичні споживчі тенденції щодо технологічних продуктів, трапляються часто.

Людям пропонується визначити ключових гравців для прийняття найкращих інвестиційних рішень за допомогою платформи для дослідження ринку на базі штучного інтелекту. Одним із найважливіших завдань є визначення найбільш конкурентних сил у певній ринковій категорії.

Акції з більшою досяжністю залишаються кращим варіантом для інвестицій, ніж інвестиції в місцеву компанію. Лише за два тижні три розпродажі потрясли волатильність світових акцій. Розуміння досконалої конкуренції дає більше переваг при спекуляції інвестиційними можливостями. Як і в Японії та Південній Кореї, австралійський ASX також став свідком падіння на 0,9%.

Конкуренція продовжує залишатися важливим фактором, що визначає ринкові коливання, впливаючи на вартість і прибуток. Однак завдяки платформі маркетингових досліджень, яка може ідентифікувати ключових гравців гри, інвесторам практично нема про що турбуватися.

Залишити коментар

Публікації автора

Як штучний інтелект у дослідженнях ринку впливає на бізнес та інвестиційні рішення

Інновації

Як штучний інтелект у дослідженнях ринку впливає на бізнес та інвестиційні рішення

Інновації

Чи знаєте ви, як розвиток ринкових досліджень впливає на прийняття ділових та інвестиційних рішень? Дослідження ринку може надати підприємствам важлив...

10.06.24

1 155

0
20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

Я рекомендую стартапам читати книги про маркетинг, а маркетологам про стартапи. Бо людям не потрібні унікальні бренди – їм потрібні унікальні продукти...

30.05.24

1 557

0
Відповідність продуктового ринку: як це працює для стартапів

Бізнес

Відповідність продуктового ринку: як це працює для стартапів

Стартапи

Відповідність продукту ринку — це термін, який зазвичай використовують у світі стартапів. Він являє собою відносини між компанією, її клієнтами та її...

14.05.24

1 241

0
NASA перетворило місію на Марс вартістю 11 мільярдів доларів на безкоштовну для всіх стартапів

Інновації

NASA перетворило місію на Марс вартістю 11 мільярдів доларів на безкоштовну для всіх стартапів

Місія Mars Sample Return все ще перебуває на стадії планування, але незалежний огляд проекту минулого року виявив, що, враховуючи бюджет, технологію т...

18.04.24

1 143

0

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

740

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

706

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

636

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Топ україномовних телеграм 2023 для підприємців і маркетологів

Огляд

Топ україномовних телеграм 2023 для підприємців і маркетологів

Телеграм-канали – джерело корисної інформації для маркетологів та підприємців. Тут можна знайти ідеї, методи розв’язання поставлених задач та мотиваці...

22.11.23

1 558

0
20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

Я рекомендую стартапам читати книги про маркетинг, а маркетологам про стартапи. Бо людям не потрібні унікальні бренди – їм потрібні унікальні продукти...

30.05.24

1 557

0
5 ситуацій, коли вам потрібен прототип продукту

Бізнес

5 ситуацій, коли вам потрібен прототип продукту

Прототип зазвичай необхідний на різних етапах розроблення продукту, залежно від цілей і вимог проєкту. Непотрібний прототип буде марною тратою часу і...

08.01.24

1 547

0
ШІ в крипті: як штучний інтелект допомагає блокчейн технологіям

Інвестиції

ШІ в крипті: як штучний інтелект допомагає блокчейн технологіям

Поки весь світ вирішує як пристосовуватись до ШІ в житті, співзасновник криптовалюти та платформи для створення децентралізованих онлайн-сервісів на б...

21.02.24

1 536

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Виживання бізнесу - це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.02.24

1 521

0
У 2024 році ставки за банківськими кредитами та депозитами можуть знизитися на 3%

Аналітика

У 2024 році ставки за банківськими кредитами та депозитами можуть знизитися на 3%

За сприятливих економічних, воєнних та політичних умов у 2024 році ставки за банківськими кредитами та депозитами можуть скоротитися в середньому на 3...

20.12.23

1 502

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».