8 порад щодо створення якісної програми лояльності

13.03.24

0

1 423

0

В умовах жорсткої конкуренції в бізнесі створення програми лояльності, яка знаходить відгук у клієнтів і заохочує повторні покупки, стає більш важливим, ніж будь-коли. Добре продумана програма лояльності не тільки винагороджує клієнтів, а й сприяє глибшому зв'язку з вашим брендом, перетворюючи випадкових покупців на довічних прихильників.

Але що робить програму лояльності справді видатною і змушує клієнтів повертатися знову і знову? Нижче лідери Ради молодих підприємців (YEC) діляться своїми безцінними думками з цього самого питання:

Їхні відповіді проливають світло на основні елементи успішних програм лояльності: від персоналізованих винагород до використання технологій для поліпшення якості обслуговування клієнтів.

программа лояльности
Image Credits: depositphotos

1. Гнучкі винагороди

"Одна з порад щодо створення якісної програми лояльності, яка змусить клієнтів повертатися знову і знову, - це надання гнучких винагород. Надання клієнтам можливості обирати з безлічі різних привілеїв буде мотивувати користувачів повертатися, оскільки це збільшує цікавість клієнта щоразу бачити, що можна використовувати". ~ Джордан Едельсон , Appetizer Mobile

2. Враховуйте вподобання клієнтів

"Персоналізуйте винагороди та враження на основі вподобань та поведінки клієнтів. Налаштування комунікаційних пропозицій і винагород допоможе клієнтам відчути, що їх цінують і розуміють, підвищуючи залученість і лояльність до вашого бренду. Індивідуально підібрані винагороди забезпечують актуальність, підвищуючи сприйняту цінність програми та заохочуючи повторні угоди". ~ Крістін Кімберлі Марке , Marquet Media.

3. Впровадьте кілька рівнів

"Ви можете створити якісну програму лояльності, запровадивши багаторівневу програму лояльності. У цій програмі ви можете додавати різні рівні і стимулювати клієнтів до прогресу і більшої взаємодії з вашим брендом. Кожен рівень може пропонувати зростаючі переваги, створюючи відчуття досягнення і спонукаючи клієнтів залишатися лояльними для досягнення більш високих рівнів". ~ Томас Гріффін, OptinMonster

4. Дивуйте клієнтів

"Іноді дивуйте своїх клієнтів несподіваними винагородами або персоналізованими пропозиціями. Цей елемент несподіванки створює хвилювання і позитивно впливає на якість обслуговування клієнтів. Це також демонструє, що ви цінуєте і цінуєте їхню лояльність. Це також мотивує їх повернутися знову". ~ Ендрю Манро , AffiliateWP.

5. Пропонуйте реальні винагороди

"Нехай клієнти відчують, що вони дійсно отримують вигоду від програми лояльності. Занадто багато програм лояльності просто пропонують незначні винагороди після багатьох транзакцій. Однак такі бренди, як Starbucks, часто винагороджують клієнтів безкоштовними напоями або значними знижками. Переконайтеся, що клієнти часто отримують реальні винагороди, і вони вважатимуть більш рентабельним повторювані покупки у вас". ~ Блер Вільямс , MemberPress

6. Увімкніть зворотний зв'язок

"Програми лояльності не завжди повинні зводитися до спеціальних пропозицій і знижок. На додаток до цього використовуйте свої програми лояльності, щоб дізнатися думку клієнтів про те, як ви можете поліпшити свої рішення. Це показує, що ви дбаєте про них і що їхні відгуки дуже багато для вас значать. Знаючи, що їхня думка має значення, ваші клієнти повертатимуться до вас знову і з меншою ймовірністю перейдуть на альтернативи". ~ Кріс Клосовскі , Easy Digital Downloads.

7. Формуйте партнерські відносини за програмою лояльності

"Ви можете значно підвищити продажі та залученість, працюючи з іншим бізнесом і формуючи партнерство за програмою лояльності. По суті, це означає, що люди можуть заробляти бали за ваш сайт, здійснюючи покупки на веб-сайті партнера, і навпаки. Це чудовий спосіб підвищити впізнаваність і переконати людей відвідати ваш сайт, які в іншому випадку могли б не знати про існування вашого бренду". ~ Даман Джит Сінгх , FunnelKit

8. Обдаровуйте клієнтів цінностями

"Я думаю, що важливо впізнавати своїх клієнтів і давати їм відчути себе особливими. Ви можете зробити це, даючи їм бали за дії, які вони здійснюють, призначаючи їм рівні, які здаються ексклюзивними, а я обсипаючи їх цінностями через контент і подарунки. Коли клієнти відчують, що отримують від вас більше, ніж від конкурентів, вони завжди повернуться до вас". ~ Сайед Балхі , WPBeginner.
Залишити коментар

Публікації автора

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

1 011

0
7 кроків до створення ефективних презентацій

Бізнес

7 кроків до створення ефективних презентацій

Бізнес

Виступаючи перед аудиторією, дуже важливо привернути її увагу з першого речення. Однак це непросте завдання. Часи, коли люди терпіли поганих ораторів...

03.06.24

1 017

0
Бізнес на медичному канабісі

Бізнес на медичному канабісі

Чому українські підприємці залишаться ні з чим Бізнес на канабісі на стику двох індустрій: фармацевтичної та аграрної. Фармацевтичні компанії навряд ч...

28.05.24

1 260

0
Чому ШІ такий дорогий

Аналітика

Чому ШІ такий дорогий

25 квітня Microsoft заявила, що витратила 14 мільярдів доларів на капітальні витрати в останньому кварталі та очікує, що ці витрати «суттєво зростуть»...

30.04.24

1 380

0

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

933

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

832

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

696

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

У 2024 запит малого та середнього бізнесу на кредити за пільговою програмою “5–7-9”може бути більшим за 150 млрд

Аналітика

У 2024 запит малого та середнього бізнесу на кредити за пільговою програмою “5–7-9”може бути більшим за 150 млрд

Аналітика

У 2024 році запит малого та середнього бізнесу на кредити за пільговою програмою “5–7-9”може бути більшим за 100-150 млрд грн. Про це, спираючись н...

24.10.23

1 881

3
7 ключових кроків до відкриття клінінгового бізнесу

Бізнес

7 ключових кроків до відкриття клінінгового бізнесу

Інвестиції

Відкриття клінінгового бізнесу, як і будь-яке велике підприємство, не приносить негайного доходу і клієнтської бази. Для початку вам потрібне керівниц...

06.12.23

1 877

0
Зірки стартапів, які зазнали вражаючого провалу

Бізнес

Зірки стартапів, які зазнали вражаючого провалу

У світі стартапів успіх ніколи не гарантований. На жаль, деякі перспективні компанії зазнали краху через незаконні дії їхніх власників. Ці дії - від ф...

08.12.23

1 829

0
Розкриття бізнес-потенціалу: вчення "Матриці"

Розкриття бізнес-потенціалу: вчення "Матриці"

"Матриця" - це науково-фантастичний фільм, який може запропонувати захопливі уроки для бізнесу, особливо в галузі інновацій, стратегії та лідерства. У...

22.01.24

1 741

0
Розглядаємо стратегію компанії Inditex бренду Zara в сфері торгової нерухомості

Розглядаємо стратегію компанії Inditex бренду Zara в сфері торгової нерухомості

Кожен успішний роздрібний продавець має свої секрети успіху, і Zara, одна з перлин Inditex Group, не виняток. Сьогодні ми розглядаємо стратегію Zara у...

08.11.23

1 729

0
Чим спричинений відтік клієнтів з українського ринку IT у 2023 та як цьому зарадити

Чим спричинений відтік клієнтів з українського ринку IT у 2023 та як цьому зарадити

Останні декілька років були надзвичайно важкими для IT-сектору України. Починаючи з коронавірусу та продовжуючи повномасштабним вторгненням, країна не...

23.01.24

1 681

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».